هارنس کمری F-ONE Halo Harness

MANERA Halo HARNESS
گارانتی تحویل سی کیش
موجود در انبار سی کیش
ضمانت اصالت کالا
خدمات پس از فروش

29,900,000 تومان

نقد و بررسی

با جدا کردن عملکردهای “مدیریت تلاش” و “راحتی”، HALO کاملاً با نوع بدن و حرکات شما سازگار می شود و در عین حال پشتیبانی بی نظیری را ارائه می دهد.

 

 

 

پوسته تطبیقی
رویکرد تحقیق و توسعه ما ایجاد بهترین محصول ممکن است، بنابراین ما به دنبال استفاده از مزایای دو فناوری فعلی در عین رفع ایرادات آنها هستیم. اینگونه بود که “پوسته تطبیقی” متولد شد.
این فناوری ثبت شده از دو بخش اصلی تشکیل شده است: پوست تطبیقی و پوسته سخت.
با تفکیک کارکردهای «مدیریت تلاش» و «راحتی»، هارنسی ایجاد کرده‌ایم که کاملاً با نوع بدن و حرکات شما سازگار است و در عین حال پشتیبانی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.


 

 

پوست تطبیقی
پوست تطبیقی یک پوسته پشتیبانی است که از یک ماده انعطاف پذیر ساخته شده است که حداکثر سازگاری و آزادی حرکت را برای کاربر فراهم می کند.
مستقیماً با بدن در تماس است. عملکرد آن ارائه راحتی است.

 


 

 

پوسته ی سخت
Hardshell یک قوس سفت و سخت است. از خم شدن هارنس و در نتیجه فشرده شدن بدن کاربر تحت فشار شدید کایت جلوگیری می کند.
نه با کاربر و نه با پشت پوست تطبیقی در تماس است. وظیفه آن مدیریت فشار مکانیکی است که هارنس دریافت می کند.

 


 

 

ماندگاری
یک محصول به اندازه کم دوام ترین قسمت اجزای آن دوام دارد.
اجزای مختلف یک هارنس اغلب غیر قابل تعویض هستند (تسمه های دوخته شده، فوم های چسبانده شده و غیره) و مطمئنا قابل بازیافت نیستند. بنابراین، گاهی اوقات یک قطعه فرسوده یا آسیب دیده شما را مجبور می کند کل محصول را دور بیندازید.
در تلاش برای کاهش ردپای کربن و به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، تمام اجزای HALO بدون چسب یا درز مونتاژ می شوند تا هر قسمت به راحتی قابل تعویض باشد.ما قطعات یدکی را ذخیره می کنیم و قادر به تعویض هر یک از آنها هستیم. ARC spreaderbar ، sliding rope و چاقو همراه با خرید می باشد.


 

 

تماس مستقیم

به لطف فناوری پوسته تطبیقی ما، و به ویژه بخش بسیار سازگار پوست، دیگر نیازی به استفاده از فوم بزرگ و ضخیم برای راحتی وجود ندارد. فوم نئوپرن فوق نازک HALO چندین مزیت را نسبت به یک مهار معمولی دارد:

  • یک احساس مستقیم تر
  • تماس با حجم کمتر
  • سبک تر، حتی زمانی که در آب است

 

 

Fitting

به منظور بهینه سازی تجربه مشتری، دو اندازه S+ و M+ را اضافه کرده ایم. این دو اندازه جدید در واقع هارنس های استاندارد S و M هستند که مجهز به spreaderbars بلندتر هستند.

چرا؟

بدن ورزشکاران ممکن است اشکال مختلفی داشته باشند:

  • شکل گردتر (کسی با شکم بزرگ)
  • شکل بیضی تر (کسی با باسن پهن)

برای اندازه دور کمر یکسان، ما دو نوع بدن کاملاً متفاوت داریم. با استفاده از spreaderbars بلندتر، اندازه های S+ و M+ برای افرادی که باسن پهن تر دارند مناسب تر است.


 

 

اتصال Leash

نقطه اتصال Leash ما به سمت جلوی هارنس قرار دارد و امکان دسترسی آسان و مستقیم را برای رها کردن در مواقع اضطراری فراهم می کند. حلقه فلزی که به‌طور پیش‌فرض به تسمه‌های سمت راست متصل می‌شود، می‌تواند به راحتی به تسمه‌های سمت چپ منتقل شود.


 

Arc spreaderbar

ARC  یک spreaderbar نسل جدید است که برای ارائه یک تجربه هدایت دقیق تر و راحت تر، با هارنس که بهتر در جای خود قرار می گیرد، ساخته شده است.

مشخصات

نوع هارنس

کمری

برند

MANERA

رنگ

,

سایز

XS, S, +S, M, +M, L, XL

جنسیت پیشنهادی

مرد, زن, نوجوان

سال ساخت

2022

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “هارنس کمری F-ONE Halo Harness”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

محصولات مرتبط