برد کایت بردینگ F-ONE TRAX 2023

F-ONE TRAX 2023
ویژگی‌های محصول
  • نوع راید: فری راید
  • سال ساخت: 2023
  • سطح مهارت: مبتدی
  • جنسیت پیشنهادی: مرد, زن, نوجوان
گارانتی تحویل سی کیش
موجود در انبار سی کیش
ضمانت اصالت کالا
خدمات پس از فروش

42,600,000 تومان

نقد و بررسی

TRAX همه آن چیزی است که برای آغاز و ادامه مسیر در آب نیاز است. این برد بر اساس میراث افسانه ای TRAX طراحی شده است و برخی از جدیدترین تفکرات توسعه یافته در برد WTF را اجرا می کند. برای ارائه ترکیبی منحصر به فرد از راحتی ، عملکرد و سهولت استفاده.

  • عملکرد ارزشمند در یک بسته اقتصادی
  • ریل ها با الهام از تکنولوژی HDR
  • شکل پایینی دو تقعر
  • راید نرم در همه شرایط

خط کلی Rocker متوسط است تا اطمینان حاصل شود که برد عملکرد اولیه را ارائه داده و سر خوردن (گلاید) فوق العاده را حفظ می کند که امضای واقعی TRAX است. خط راکر به سه بخش مجزا تقسیم می شود و یخش صاف تر در مرکز قرار دارد که برای دستیابی به زاویه رو به باد و Tacking عالی در آب بسیار مهم است. انتقال بین بخش میانی و Tip ها از WTF الهام گرفته شده است . راکر برای ارائه Pop  باورنکردنی است.

شکل زیرین دارای یک تقعر عمیق دوگانه و چند کانال Tip است. هر دو در فراهم کردن چسبندگی و کنترل درجه یک به برد بسیار کارآمد هستند ، اما تقعر دوگانه عامل اصلی راحتی کلی برد و پایداری آن در هر زمان است.

 

 

 

ریلها از تکنولوژی HRD ما الهام گرفته شده اند ، با بخش های بلندتر در اطراف پا برای لیف و تعادل بهتر. این ریل ها در هر جای دیگر باریک نگه داشته شده اند تا چسبندگی کافی را داشته باشند.

شکل Deck برای سادگی بیشتر و تماس بهتر بین Binding ها و برد خالی است. کار ۳D در قسمت میانی ، یکی دیگر از میراث TRAX ، به مرکز برد امکان Tack در یک خط مستقیم را با حس استحکام برای دقت و کنترل بیشتر را می دهد.

روی آب ، برد نشان می دهدکه چقدر نرم است. همه چیز طبیعی و کاملاً شهودی به نظر می رسد. ترکیبی کامل از سر خوردن ، Solid Pop و Landing نرم این شکل متعادل را توصیف می کند.

TRAX در دو سایز موجود است که باید برای طیف وسیعی از کاربران مناسب باشد. نسبت های شکل از آخرین پیشرفت های فری استایل الهام گرفته شده است در حالی که ابعاد بیشتر قابل کنترل هستند.

 

 

TRAX تمام ویژگی های ظاهری TRAX استاندارد را دارد و آنها را در قالب اختصاص داده شده و برای اندازه های کوچکتر سفارشی سازی کرده است. کوچکتر و نازک تر . این نسخه از TRAX در ابعاد ۳۷×۱۳۲ و ۳۸×۱۳۳ سانتیمتر ارائه می شود.

این TRAX خاص که از قالب اختصاصی تولید می شود ، سبک تر و انعطاف پذیرتر است.

همه نسخه ها مجهز به باله های UNIBox 50 مجهز هستند که سرعت بهتری ارائه کرده و به لطف ارتقاء پروفایل نازک تر ، سر خوردن بهتری را ارائه می دهند.

 

مشخصات

وزن نامعلوم
برند

F-ONE

سایز برد (سانتیمتر)

41×136, 37×132, 38×133, 42×137

نوع راید

فری راید

سال ساخت

2023

سطح مهارت

مبتدی

جنسیت پیشنهادی

مرد, زن, نوجوان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “برد کایت بردینگ F-ONE TRAX 2023”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

محصولات مرتبط