محصولات مرتبط

کنترل بار فری استایل ۵ لاین F-ONE LINXBAR 2021

ویژگی‌های محصول
  • تعداد لاین: 5 لاین
pointاین محصول هم اکنون در انبار موجود نیست و قابل پیش خرید است
گارانتی تحویل سی کیش
موجود در انبار سی کیش
ضمانت اصالت کالا
خدمات پس از فروش

ناموجود

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی

کنترل بار F-ONE LINX 2021 دارای قطر کمتری است که راحتتر در دستان شما جا شده و خستگی را کاهش دهد . برای این نسخه کنترل بار برخی ویژگی های جدید اضافه شده تا بهترین اتصال به کایت شما را فراهم آورد.

  • موجود در سه سایز
  • طول کنترل بار قابل تنظیم
  • سیستم Flag out تک لاین
  • هرزگرد دستی برای باز کردن لاین ها
  • لیش ایمنی در سه سایز : ۴۰ – ۷۵ و ۱۴۰ سانتیمتر

لاین های جدید کمتر ارتجاعی هستند: آن‌ها ۳۰ % کمتر از حالات قبلی هستند، که باعث می‌شود کایت دقیق‌تر شود. علاوه بر این، افزایش طول لاین در طول زمان کاهش می‌یابد که به شما امکان می دهد همواره از کایت تنظیم شده استفاده نمایید. علاوه بر این، از آنجا که لاین ها محکم‌تر هستند، باز کردن آنها در زمانی که در هم رفته اند راحت‌تر است.

Hub اکنون از آلومینیوم ساخته شده‌است و CalmCleat توخالی است، که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا قطعات سبک تری بر روی کنترل بار قرار داشته و کارایی آن افزایش یابد. در نهایت، شناور نئوپرن مرکزی و همچنین دسته رلیز با بقیه کنترل بار هماهنگ شده تا بار ۲۰۲۱ Linx ایجاد شود.

LINX bar فری استایل در یک سایز موجود است ۳۵/۴۲ سانتیمتری . شناورهای جدید یکپارچه در لاین عقب نه تنها ظاهر تمیزتری را ارائه می دهند بلکه آنها همچنین مکانیسم تنظیم اندازه بار را نیز در خود جای داده اند.

 

 

سیستم ایمنی Flag Out تک لاین

سیستم ایمنی Flag Out تک لاین امسال ارائه شده است و اکنون استاندارد همه کایت های F-ONE است. یک هاب فولادی Inox با کیفیت بالا در برابر خوردگی بر روی لاین های جلو وجود دارد که امکان لغزش یک لاین را فراهم می کند. ۶ متر اول لاین های جلو برای دوام بیشتر قطر بیشتری دارند و یک Stopper برای جلوگیری از حرکت لاین نیز در آن وجود دارد.

 

هرزگرد

هرزگرد دستی در بالای Chicken Loop از بلبرینگ با کیفیت بالا استفاده می کند و حتی هنگام اعمال نیرو نیز می تواند سیستم را به راحتی بچرخاند. این به شما این امکان را می دهد که لاین های جلویی خود را پس از اجرای تریک های چرخشی باز کنید.

اتصال ایمنی لایف لاین دارای یک هرزگرد اضافی است ، بنابراین هیچ گونه خطری در هنگام رلیز (آزاد سازی) کایت وجود ندارد و همین امر در مورد لیش نیز صادق است. ایمنی را می توان در حالت انتحاری (suicide mode) برای رایدرهای فری استایل تنظیم کرد در حالی که هنوز عملکرد کامل خود را حفظ میکند وقتی Chicken Loop آزاد می شود زیرا حلقه می تواند به راحتی از میان اتصال ایمنی لایف لاین عبور کند.

 

جدا کننده V کوتاه یا بلند

یک حلقه فولادی Inox جدید روی لاین های جلو وجود دارد. رایدرها می توانند لاین های جلو را از طریق این حلقه اجرا کنند تا به کایت یک V کوتاه در لاین های جلو بدهند. یا می توانید لاین ها را خارج از این حلقه قرار داده تا یک V کامل جلویی داشته باشید. کایت ها با V جلو کامل عملکرد بهتری دارند، در حالی که Bandit با V کوتاه بهتر پرواز می کند. این ویژگی بار به این معنی است که شما صرفنظر از ست های کایت خود ، فقط به یک کنترل بار کایت نیاز دارید.

این کنترل بار همچنین دارای Chicken Loop بزرگ است تا براحتی بتوانید آنرا وصل و جدا نمایید.

 

 


هاب ۴ لاین

امکان اتصال لایف لاین به یک لاین جلویی را فراهم می آورد.

 

 


جداکننده V

جدا کننده V آلومینیومی جدید ماندگاری بیشتری برای لاین ها فراهم می آورد.

 

 

 

 

مشخصات

برند

F-ONE

تعداد لاین

5 لاین

سایز بار (سانتیمتر)

42/35

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کنترل بار فری استایل ۵ لاین F-ONE LINXBAR 2021”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: